Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

w995 hands on - θετικά και απογοητεύσεις!


Χτες έπεσε στα χέρια μου ένα w995 ενός φίλου που δεν είχε 2 μέρες πο το είχε αγοράσει και ήθελε κάποιον να τον "βοηθήσει" με τις ρυθμίσεις. Ο περίεργος λοιπόν, το έπιασα στα χέρια μου και για καμιά ώρα εξαφανίστηκα. Η Sony Ericsson έχει ορισμένα καλά να δείξει αλλά σε κάποιους τομείς είναι πολύ πίσω ακόμη. Έχουμε και λέμε λοιπόν...

Θετικά...
- Πολύ ωραία οθόνη, με καταπληκτικά χρώματα, απίστευτ καθαρή και για βίντεο και για οτιδήποτε
- Άνετο στο χειρισμό, με πολλές παραμετροποιήσεις
- Πολύ γρήγορος συγχρονισμός με το οποιοδήποτε από τα 3 bluetooth headsets που δοκίμασα
- Πολύ καλή φωτογραφική
- Η μπαταρία μετά από αρκετή καταπόνηση ίσα που συγκινήσθηκε να κατέβει κατά ένα κλικ
- Το σύστημα για στήριξη θα το λάτρευα αν υπήρχε στο touch hd μου!
- Παρουσίαση των RSS στην κεντρική οθόνη για να μη βαριέστε με ποτέ

Αρνητικά...
- Πρώτα από όλα το w995 ενώ διαθέτει wifi, δεν υποστηρίζει όλα τα πρωτόκολλα κρυπτογράφισης με αποτέλεσμα το δικό μου δίκτυο που είχε wpa2 να μη το βρίσκει μέσα στο ίδιο μου το σπίτι. Χρειάστηκε να αλλάξω σε wap για να εντοπίσει το wireless δίκτυό μου.
- Δεύτερο και ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ!!! Όλα καλά με τον browser, αλλά είναι απαράδεκτο που τα RSS για να ενημερωθούν ζητούν απαραιτήτως σύνδεση στο internet μέσω της κάρτας sim. Δηλαδή αν δε χρεωθώ δε θα μπορέσω να διαβάσω τα νέα μου μέσω ενός wifi; ΟΧΙ! Ενώ λοιπόν το internet δουλεύει μια χαρά και με καλή ταχύτητα, τα RSS αν δε βρουν σύνδεση GPRS, GSM, 3G δεν ανανεώνονται με τίποτα! Ότι και να δοκίμασα απέτυχε, τώρα ψάχνω στο google μπας και βρω λύση!
- Αν εξαφανίσει κανείς τα RSS από την κεντρική οθόνη, ο μόνος τρόπος για να τα εμφανίσει ξανά είναι να κάνει ανανέωσή τους
- Τα ίδια προβληματα με τα RSS εντοπίζονται και στα Podcasts!
- Μερικές φορές κολλούσε τελείως... το ξεπερνούσε βέβαια πολύ εύκολα, απλά έπρεπε να το κουνήσω για να ξεκολλήσει το επιταχυνσιόμετρο.

Αυτά λοιπόν τα λίγα από εμένα. Μόλις βρω λύση στο πρόβλημα με τα RSS θα σας ενημερώσω. Καλό λοιπόν το w995 αλλά σαν να βιάστηκε λίγο η Sony Ericsson για την κυκλοφορία του, αφού με αυτά τα δεδομένα μόνο ικανοποιημένο δε μπορεί να αφήσει τον πελάτη ο οποίος θέλει να χρησιμοποιεί το internet στο μέγιστο. Βέβαια μαθαίνω ότι ήδη κυκλοφόρησε το πρώτο firmware update για τη συσκευή. (Καλό είναι αυτό ή κακό;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: