Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Θεσσαλονίκη, νεύρα και... free wifi!


Έφτασα σήμερα πολύ εύκολα με το αυτοκίνητό μου στη Θεσσαλόνικη για να παρουσιάσω εργασία σε συνέδρειο. Ενώ λοιπόν ο δρόμος ήταν απλά "φανταστικός"! (έρχομαι από Ξάνθη) δε μπορώ να πω το ίδιο και για τους δρόμους της συμπρωτεύουσας αφού είναι σκαμμένοι και "φαγωμένοι" παντού! Ετκός από αυτό, το γεγονός ότι η Θεσσαλινικη είναι σκαμμένη παντού (ααααχ ας όψεται το μετρό!) βοηθάει πάρα πολύ στο να σου σπάσει η κίνηση τα νεύρα! Για να φτάσω στο Καψής είδα κι έπαθα, και ας μην ήταν ώρα αιχμής!

Και μετά... αντε βρες να παρκάρεις! "ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ!" θα με ρωτούσε οποιοσδήποτε Σαλονικιός! Μα με τίποτα! 50 ολόκληρα λεπτά γυρνούσα γύρω γύρω γιατί όλα τα στενά είναι σκαμμένα και κλειστά, με αποττέλεσμα να μειώνονται ακόμη περισσότερο οι θέσεις στάθμευσης! Βρύσημο που έριξα σήμερα! Μα πόλη είναι αυτή;

Αφού τελείωσαν οι παρουσιάσεις και το συνέδρειο για σήμερα, είπα να γυρίσω στο σπίτι της κοπέλας μου. Άντε βρες να ξαναπαρκάρεις! Πωωω ταλαιπωρία!

Αλλά μπαίνοντας σπίτι της φίλης μου (που δεν έχει σταθερό τηλέφωνο εδώ και πολύ καιρό, αφού η ίδια λείπει εδώ και και καιρό) είπα να ανοίξω το Acer Aspire One μου να δω καμιά ταινιούλα... και ξαφνικά ένα χαμόγελο έσκασε στα χείλη μου! "Βρέθηκαν νέα δίκτυα"... 7 τον αριθμό παρακαλώ και μάλιστα 3 ξεκλείδωτα! Μαντέψτε! Τώρα γράφω αυτό το ποστ χρησιμοποιόντας ένα από αυτά! Τουλάχιστο είδα και κάτι καλό! Ευτυχώς (για την δική μου περίπτωση) που υπάρει ακόμα κόσμος που δεν είναι καλα εξοικιωμένος με την τεχνολογία! Λέω να αφήσω ένα online radio να παίζει και να την πέσω χαμογελαστός! Καληνύχτα σας....

Δεν υπάρχουν σχόλια: