Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2008

Acer Aspire One τεχνικά προβληματάκια

Για όσους από εσάς αποφασίσετε να αγοράσετε το Aspire One και αντιμετωπίσετε κάποια ψηλοπροβληματάκια. Από τις δικές μου μέχρι τώρα εμπειρίες έχω να πω πως μέχρι τώρα είμαι πολύ ικανοποιημένος από το μικρούλι αυτό. Όμως κάποια μικρά προβλήματα εμφανίστηκαν μπροστά μου οπότε πρέπει να σας ενημερώσω.

Ένα από αυτά είναι πως όταν είναι συνδεδεμένο στο ρεύμα και ενεργοποιήσω στις επιλογές ενέργειας να μπαίνει το σύστημα σε αναμονή μετά από κάποια ώρα, τότε για κάποιο λόγο που δε μπορώ ακόμη να εξιγήσω (εκτός ίσως από το να κατηγορήσω τη μαμα Microsoft) το pc μπορεί να επανέρχεται, αλλά με προβληματάκια σχετικά με το wireless. Μια φορά δεν άναβε καθόλου και έπρεπε να το βγάλω τελείως από το ρεύμα και να αφαιρέσω και την μπαταρία. Και 2 φορές μέχρι τώρα ήθελε επανεκκίνηση για να λειτουργήσει η wireless η κάρτα του σωστά.

Βέβαια να του δώσω και ένα ελαφρυντικό. Επειδή το συγκεκριμένο μηχανηματάκι το έχω "σκίσει" εδώ και 2 βδομάδες που το έχω (το χρησιμοποιώ σα βοηθητικό δίπλα από την οθόνη του σταθερού για να διαβάζω άλλα papers και να παίρνω ιδέες για το διδακτωρικο, οπότε είναι 10+ ώρες ανοιχτό τη μέρα, και το βράδυ παίζει μουσική για κάνα δίωρο δίπλα στο κρεβάτι), μπορώ να πω ότι μόνο αυτά τα προβληματάκια παρουσιάστικαν και που δε φαίνονται να είναι θέμα hardware, αλλά θέμα drivers.

Αυτά τα ολίγα είχα να προσθέσω με τις μέχρι τώρα εμπειρίες μου με το netbook αυτό. Εξακολουθώ να πιστεύω πως είναι πολύ καλή επιλογή, για όποιον το αποφασίσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: