Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008

Άμα δεν το πω θα σκάσω!!!

Η άποψή μου για τα netbooks ολοένα και αλλάζει!

3 μέρες στην Αθήνα στο συνέδρειο της Haicta το Aspire One με συνόδευσε πολλές ώρες (Ας είναι καλά το wireless του γεωπονικού πανεπιστημίου). Μπορώ να πω πως με έβγαλε ασπροπρόσωπο.

Χτες μπήκα στο λεωφορείο για να γυρίσω από Θεσσαλονίκη στην Ξάνθη. Μόλις λοιπόν ξεκινήσαμε, έβγαλα το Aspire One από την τσάντα (τι βολικό πράγμα να κουβαλάς τα πάντα σε μια τσάντα και να ζυγίζει λιγότερο από 2 κιλα!!!). Έβγαλα και τα ακουστικά και "έπιασα δουλειά". Μουσικούλα, και Matlab ανοιχτό, μαζί με μπόλικα pdf αρχεία. 2 ώρες και 20 λεπτά. Τόσο κάναμε για να μπούμε στην πολη της Ξάνθης. Δεν κατάλαβα πως φτάσαμε. Αντί για κανονικό φορητό, το μικρούλι Acer ήταν βολικότατο στο ταξίδι. Έγραψα μια χαρά ότι χρειαζόμουν, άκουγα τη μουσική μου και μου έμεινε και 14% μπαταρία μπαίνοντας στην Ξάνθη. Φυσικά είχα το wifi κλειστό για να κρατήσει περισσότερο η μπαταρία, αφού μου ήταν αχρείαστο στο λεωφορείο.

Πραγματικά είναι από τα gadgets που έχω καταφχαριστηθεί μέχρι τώρα!! Με έχει βολέψει απίστευτα.

Παλιότερα έλεγα ότι να netbooks είναι "άχρηστα". Πλέον λέω ότι έχω να χρησιμοποιήσω τον κανονικό φορητό μου 3 βδομάδες!!! Το netbook με ακολουθεί παντού. Δικαίως λοιπόν η αγορά γεμίζει σιγά σιγά με φτηνά τέτοια μηχανηματάκια. Ανυπομονώ λοιπόν να δω τι επιφυλάσει το μέλλον και πόσο μπορούν να πέσουν οι τιμές στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: