Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

COOLERMASTER RP-600 - Καλό αλλά...


Πιάσανε οι ζέστες και επειδή ο σταθερός μου έχει αποκτήσει πολλά extra πάνω που επιβαρύνανε πολύ το 400άρι τροφοδοτικό που είχε το καημένο το pc, είπα να αλλάξω και να βάλω κάτι πιο σίγουρο, γιατί το παλιό είχε αρχίσει να ακούγεται πως δυσκολεύεται.

Κατέληξα στο COOLERMASTER RP-600. Είναι 600άρι, χωρίς αποσπώμενα καλώδια, με πολλές δυνατότητες και θεωρητικά χαμηλό θόρηβο. Παρέλαβα το τροφοδοτικό πριν 3 μέρες και έκανα αμέσως την αλλαγή και ενώ όλα λειτουργούν άψογα, κάτι με "χαλάει". Αν και το τροφοδοτικό αντέχει πολύ περισσότερα βάρη από αυτά που του έχω φορτώσει, αν και ο ανεμιστήρας του είναι 12cm και θεωρητικά δε θα έπρεπε να κάνει πολύ φασαρία, εγώ εξακολουθώ να νομίζω πως ακούγεται εντονότερα από το προηγούμενο noname τροφοδοτικό που είχα. Βρίσκομαι σε γραφείο στο σπίτι μου και περνάω ατελειώτες ώρες μπροστά στο pc λόγω δουλειάς και σπουδών, που κάνει αναπόφευκτο το να ακούω και να προσέχω τον ηχο του υπολογιστή που είναι ακριβώς δίπλα μου!

Τελικά μια είναι η λύση, αλλά να δούμε πότε θα την αντέχουμε οικονομικά... υδρόψηξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: