Δευτέρα, 25 Μαΐου 2009

Αλγόριθμο αποχώρησης στελεχών δημιούργησε η Google

Η Google, ανήσυχη από τις πρόσφατες αποχωρήσεις ανώτατων στελεχών της, έχει αναπτύξει έναν αλγόριθμό που επιχειρεί να εντοπίσει τους εργαζομένους που προτίθενται να παραιτηθούν, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

Το άρθρο αναφέρει ότι η γνωστή εταιρεία στράφηκε σε μαθηματικούς τύπους για την αντιμετώπιση του ζητήματος, λόγω της ανησυχίας της ότι οι αποχωρήσεις απειλούν μακροπρόθεσμα τη δυνατότητα της να παραμείνει ανταγωνιστική. Η εφημερίδα εξηγεί ότι η Google μελέτησε δεδομένα από αναφορές εργαζομένων, ιστορικό προαγωγών και μισθού, προσπαθώντας να εντοπίσει ποιοι από τους 20.000 εργαζομένους της έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να αποχωρήσουν.

Ο Λάζλο Μποκ, επικεφαλής του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, εξήγησε ότι ο αλγόριθμος βοηθά την Google «να μάθει αν κάποιος προτίθεται να εγκαταλείψει την εταιρεία, πριν ακόμη το σκεφτεί ο ίδιος». Η εταιρεία δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες του αλγορίθμου, που ακόμη βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο, ωστόσο είχε εντοπίσει εργαζομένους που αισθανόταν ότι η εταιρεία δεν εκμεταλλεύεται τις δυνατότητές τους, μια από τις βασικότερες αιτίες αποχώρησης.

Ο Έντουαρντ Λόλερ, διευθυντής του Κέντρου Αποτελεσματικών Οργανισμών στο πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια, επεσήμανε ότι η Google βρίσκεται ξεκάθαρα μπροστά από πολλές εταιρείες, εκτελώντας μια πιο ποσοτική προσέγγιση στις αποφάσεις του προσωπικού.

Η εφημερίδα παραθέτει απόψεις πρώην και νυν εργαζομένων στην εταιρεία, στις οποίες αναφέρουν ότι η Google χάνει ικανά στελέχη επειδή δεν αισθάνονται ότι προσφέρουν σημαντικά καθώς η εταιρεία ωριμάζει.

Πρόσφατες αναχωρήσεις από την Google περιλαμβάνουν τον Τιμ Άρμστρονγκ, αντιπρόεδρο, που έφυγε τον Μάρτιο για να μεταφερθεί στην AOL, τον διευθυντή του διαφημιστικού Ντέιβιντ Ρόζενμπλατ και τον πρόεδρο για τις περιοχές Ασίας-Ειρηνικού και Λατινικής Αμερικής, Σίνγκ Κάσιντι.

[via]

Δεν υπάρχουν σχόλια: