Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

Microsoft Wireless Laser 6000v2 - Απογοήτευση μετά από 3 μήνες!


Για Micorsoft... που βγάζει και καλά προϊόντα (τα ποντίκια της συνήθως είναι καλά) έχω να πω πως είμαι πολύ μα πολύ απογοητευμένος. Πριν από 3-4 μήνες αγόρασα ένα Microsoft Wireless Laser 6000v2 το οποίο μάλιστα το εκθείαζα για το σχήμα του, το πόσο καλά κάθεται στο χέρι και το πόσο μου άρεσε σε εκείνη τη φάση.

3 μήνες μετά... οφείλω να ομολογήσω πως έχω αλλάξει γνώμη. Αν και από απόκριση, μπαταρία, εργονομηκότητα είμαι ακόμα πολύ πολύ ευχαριστημένος, η ποιότητα των ηλικών του, για ποντίκι που ακόμα κάνει 45€ είναι απλά "ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ"! Αυτό που συμβαίνει εδώ πρώτη φορά το αντιμετωπίζω με ποντίκι. Το χρώμα από τη δεξιά πλευρά του ποντικιού έχει αρχίσει να φέυγει, επειδή το χέρι μου υδρώνει σχετικά εύκολα. Δεν ξέρω αν μπορούν οι 2 τελευταίες φωτογραφίες που παραθέτω να σας διαφωτίσουν, αλλά όσο και πρακτικό και εργονομικό και αν είναι ένα ποντίκι, αν η υφή του γίνει σαν τοίχος μετά από αμμοβολή, τότε να χ#@#ω και το design και τη μπαταρία και όλα... άλλωστε το χέρι μου "αγκλιάζει" αυτό το πράγμα πολλές πολλές ώρες τη μέρα...

Σκοπεύω σύντομα να το αλλάξω και να κινηθώ πρως τη Logitech...

Δεν υπάρχουν σχόλια: