Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Aspire One... η γυναικεία άποψη


Κάθομαι και γράφω και εξηγώ αρθρο με το άρθρο, όσο πιο αναλυτικά μπορώ τα πλεονεκτήματα του AAO. Έλεγξε αυτό, τσέκαρε εκείνο, δοκίμασε το άλλο κτλ. Σήμερα αναρωτήθηκα αν έχουν σκοπό όλα αυτά! Πήγα λοιπόν σήμερα στο φροντιστήριο για μάθημα και είχα μαζί μου το μικρό Aspire One.

Καθόμαστε λοιπόν στη κουζίνα του φροντιστηρίου και παίρνει χαμπάρι μια συνάδελφος την τσάντα που κουβαλάω το AAO. Ασφαλώς, επειδή δεν έβρισκα με τίποτα κατάλληλη τσάντα, κατέληξα να κυκλοφορώ με αυτή που βλέπετε παρακάτω, η οποία παρεπιπτώντως με έχει βολέψει απίστευτα. Κανείς (μα κανείς) δε φαντάζεται ότι εκεί μέσα "κρύβω" ένα μικρο υπολογιστή. Το ίδιο συνέβει και στην κοπέλα που αναφέρω παρπάνω.

Με βλέπει λοιπόν η συνάδελφος
-Ααα ωραία τσάντα κουβαλάς εκεί.
μου λέει και συνεχίζει
-από που την πήρες; πολύ ωραία χρώματα έχει! Εχει μπόλικο χώρο φαντάζομαι.

δεν άντεξα και γέλασα. Της είπα οτι δεν είναι απλά μια τσάντα για πορτοφόλια κτλ αλλά έχω υπολογιστή μέσα. Ενθουσιάστηκε!
-βγάλε βγάλε να δω...
Βγάζω και γω το netbook και της το δίνω. Με το που το έβγαλε από τη δερμάτινη θήκη του ενθουσιάστηκε...
-ααα.. τι ωραίο χρώμα! Και πολύ μικρό! (το ανοίγει) Ωωω... τι γλυκούλικο πληκτρολόγιο! και φοβερη υφή! Αχ είναι πάρα πολύ όμορφο! Θέλω και γω!

-Βρε κοπέλα μου της λέω... κάτσε ούτε είδες τι είναι, τι κάνει, τι έχει! Άντε έτσι απλά το θέλω λες!
-Ναι
-Μα καλά, ούτε τι επεξεργαστή ή RAM έχει δε ρώτησες (παρεπιπτώντως έχει πολλές γνώσεις σε θέματα υπολογιστών, δεν είναι καμιά άσχετη)
-Δε με νοιάζει! Windows XP μια χαρά βλέπω να τρέχει και έχει εγκατεστημένο Office! Wireless βλέπω έχει, οπότε είμαστε μια χαρά!
-Βρε ούτε για επεξεργαστή, ούτε για σκληρό, ούτε για επδόσεις, ούτε για τίποτα δε θες να ξέρεις;
-Πόσο το πήρες; (ρωτάει ενθουσιασμένη)
-399€ αλλά.... (δε πρόλαβα να μιλήσω παρακάτω για να αναφέρω ότι είναι το μεγάλο το AAO)
-Μόνο!!!! Θα παραγγείλω κι εγώ ένα!!!

Η συνέχεια του διαλόγου αφορά άσχετα θέματα. Τον παραθέτω τον διάλογο αυτό, όπως ακριβώς έγινε, γιατί μου έκαναν τρομερή εντύπωση τα κρητήρια που έβαζε η συνάδελφός μου για την επιλογή της. Ήταν τα πιο απλά και ταυτόχρονα "δύσκολα" κρητήρια για μια συσκευή τέτοιας κατηγορίας. Εμφάνιση, ευχρηστία, άνεση, μέγεθος, βάρος, χρώμα κτλ. Η γυναικεία προσέγγιση στο θέμα των netbooks είναι τελείως διαφορετική από τη δική μου. Η κοπέλα μου είχε την ίδια ακριβώς αντίδραση πριν 3 βδομάδες όταν το προτείδε. Μήπως το υπερβολικό ψάξημο εν τέλει δε βγάζει και σε τόσο "καλό"; Μήπως θα έπρεπε να μην είχα μπει στο δήλειμα μεταξύ κανονικού ή SSD σκληρού, γιατί ήταν υπερβολικό να σκέφτομαι το αν θα είναι ανθεκτικό το netbook που θα κουβαλάω συνεχώς μαζί μου σε κραδασμούς;

Οφείλω να ομολογήσω πως η ατίδραση της συναδέλφου με προβλημάτισε! Ίσως να παρέχω το μικρόβιο του gadget-άκια που τα ψάχνει όλα. Αλλά στο μέλλον ελπίζω στις περιγραφές μου να μπορώ να συμεριλαμβάνω και όλους αυτούς που έχουν εξίσου απλά κρητήρια όπως η κοπέλα μου και η συνάδερφός μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: